مسابقه – کبریت برنامه نویسی کتابخانه

مسابقه – کبریت: برنامه نویسی کتابخانه استفاده دانلود برنامه آموزشی آموزش angular

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری ۸ ستاره‌ جهانی که در سال ۲۰۱۸ از سینما به تلویزیون آمدند

    احتمالاً راجع به عصر طلایی تلویزیون شنیده اید؛ دوره ای که از حدود سال ۲۰۱۳ شروع شده است و طی آن کم کم سریال های تلویزیونی خود را به عنوان مهم ترین سرگرمی نمایش

    ۸ ستاره‌ جهانی که در سال ۲۰۱۸ از سینما به تلویزیون آمدند

    ۸ ستاره جهانی که در سال ۲۰۱۸ از سینما به تلویزیون آمدند

    عبارات مهم : جایزه

    احتمالاً راجع به عصر طلایی تلویزیون شنیده اید؛ دوره ای که از حدود سال ۲۰۱۳ شروع شده است و طی آن کم کم سریال های تلویزیونی خود را به عنوان مهم ترین سرگرمی نمایشی ملت ها مطرح کرده اند. در همان وقت موجی از حضور ستاره های سینما در سریال های تلویزیونی به راه افتاد و صورت هایی چون کوین اسپیسی، نیکول کیدمن، متیو مک کانهی، وایولا دیویس، آنتونی هاپکینز، جنیفر لوپز، کالین فارل، ویل اسمیت و… جهت نخستین بار در سریال های تلویزیونی حضور یافتند. این موج امسال نیز به شدت ادامه داشته و حتی بزرگ تر از قبل شده است هست. هشت ستاره ای که در ادامه راجع به ارزش می خوانید، همگی در سال ۲۰۱۸ یک سریال تلویزیونی دارند که پخش شده است یا خواهد شد.

    کوین کاستنر
    یلوستون
    اگرچه کوین کاستنر از دوران اوج فاصله دارد و دیگر ستاره بزرگ دهه نود هالیوود نیست، ولی همین حالا هم با سابقه دو جایزه اسکار، حضورش در تلویزیون خبرساز هست. او سال گذشته در سریال «یلوستون» محصول شبکه پارامونت بازی کرد و حالا چند هفته‎ای است که این سریال را روی آنتن دارد. این سریال وسترن، راجع به مزرعه داری است که اقتدار محلی اش به خطر افتاده هست. کوین کاستنر با بازی در نقش اول «یلوستون»، خاطرات وسترن به یادماندنی «با گرگ ها می رقصد» را زنده کرده هست. خالق این سریال تیلور شرایدن است که نویسندگی دو قسمت «سیکاریو» و کارگردانی «رودخانه ویند» را در کارنامه دارد. «یلوستون» بیش از دو برابر میانگین بینندگان سریال های شبکه پارامونت بیننده داشته و آینده نگری می شود با پخش از طریق سرویس های استریمی چون نتفلیکس، مخاطبان بیشتری جذب کند. تا حالا شش اپیزود از این سریال ۱۰ قسمتی روی آنتن رفته و به خاطر موفقیتش، جهت فصل دوم تمدید شده است است.

    ۸ ستاره‌ جهانی که در سال ۲۰۱۸ از سینما به تلویزیون آمدند

    هیلاری سوانک
    اعتماد
    بازیگر برنده دو جایزه اسکار، فعالیت هنری خود را با بازی در تله فیلم ها و سریال ها شروع کرد، ولی بعد از موفقیت «پسرها گریه نمی کنند» در سال ۱۹۹۹، به هالیوود مهاجرت کرد. هیلاری سوانک، طی دو دهه در هیچ سریالی حضور نداشت ولی عصر طلایی تلویزیون، او را به این مدیوم برگرداند. سریال تلویزیونی «اعتماد» داستان واقعی ربوده شدن «جان پل گتی سوم»، نوه سرمایه دار مشهور در سال ۱۹۷۳ را روایت می کند؛ قصه ای که سال گذشته دستمایه فیلم «همه پول های دنیا» اثر رایدلی اسکات شده است بود. هیلاری سوانک نیز در نقش «ابیگل هریس» مادر «جان پل گتی سوم» بازی کرد، نقشی که در فیلم رایدلی اسکات، نصیب میشل ویلیامز شد. این سریال محصولی از شبکه FX، یکی دو ماه پیش روی آنتن رفت و به آخر رسید.

    شان پن
    اولین
    شان پن را می توان یکی از پرافتخارترین بازیگران زنده دنیا دانست؛ کسی که در جشنواره های کن، ونیز و برلین جایزه بازیگری گرفته و دو بار اسکار و یک بار گلدن گلوب را هم فتح کرده هست. بازیگر ۵۷ ساله آمریکایی که پیشتر در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده بود، امسال جهت نخستین بار در سریال هشت قسمتی «اولین» بازی کرده و ایفاگر نقش مهم است که به عنوان نخستین انسان در تاریخ، بر کره مریخ پا می گذارد. تصویربرداری سریال به آخر رسیده و نخستین قسمت آن ۲۳ شهریور امسال روی آنتن خواهد رفت. «اولین» را بیو ویلیمون طراحی کرده که پیشتر فقط خلق یک سریال را در کارنامه داشته هست؛ سریالی که به تنهایی جهت کارنامه یک نویسنده کافی ا ست: «خانه پوشالی». با همین کارنامه کم عنوان، می توان از موفقیت سریال مطمئن بود.

    احتمالاً راجع به عصر طلایی تلویزیون شنیده اید؛ دوره ای که از حدود سال ۲۰۱۳ شروع شده است و طی آن کم کم سریال های تلویزیونی خود را به عنوان مهم ترین سرگرمی نمایش

    اشیای تیز
    ایمی آدامز پیش از شهرت به عنوان یک ستاره سینما، در چهار اپیزود از سریال «دکتر وگاس» بازی کرده بود ولی مدت ها از قاب تلویزیون فاصله گرفته بود و در فیلم های سینمایی حضورداشت. ستاره ایتالیایی هالیوود با سابقه پنج بار نامزدی اسکار، آخرهای سال گذشته در یکی از پرامیدترین سریال های ۲۰۱۸ بازی کرد. او در «اشیای تیز» نقش یک گزارشگر روزنامه را بازی می کند که بعد از مدت ها دست وپنجه نرم کردن با یک بیماری روانی، به کارش بازگشته و قرار است راجع به یک قتل مرموز تحقیق کند. از آن جا که فصل دوم سریال موفق «دروغ های کوچک بزرگ» تا اواسط سال ۲۰۱۹ به پخش نمی رسد، شبکه HBO جهت جایگزینی این سریال، «اشیای تیز» را پخش کرد. این مجموعه را هم ژان مارک ولی کارگردان شهیر «دروغ های کوچک بزرگ» ساخته هست. جالب این جاست او آن قدر فضای سریال را تاریک و تلخ یافته که از همین حالا، رسماً اعلام کرده است در فصل دوم احتمالی آن، حضور نخواهد داشت! تا به حال چهار قسمت از این مجموعه هشت قسمتی پخش شده است و پخش آن طبق برنامه تا ۴ شهریور ادامه دارد.

    پنه لوپه کروز
    داستان جنایی آمریکایی (فصل ۲)
    بازیگر پرافتخار اسپانیایی بعد از فتح جشنواره کن، جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا، سال گذشته جهت نخستین بار تصمیم گرفت در یک سریال تلویزیونی حضور یابد. او در فصل دوم سریال «داستان جنایی آمریکایی» که با عنوان فرعی «قتل جیانی ورساچه» پخش شد، نقش همسر این طراح مشهور لباس را بازی می کرد و به خاطر این سریال، به جایزه امی هم دست یافت. پنه لوپه کروز امسال و بعد از بازی در این سریال، در «همه می دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی نیز حضور یافت و حالا جهت مخاطبان سینمای کشور عزیزمان ایران آشنا شده است تر است.

    جونا هیل
    دیوانه
    جونا هیل بازیگر «مانیبال» و «گرگ وال استریت» که بیش از هرچیز به خاطر بازی در آثار کمدی آشنا می شود، امسال در سریال کمدی «دیوانه» محصول نتفلیکس ایفاگر نقش مهم بوده هست. «دیوانه» به عنوان یکی از پرستاره ترین سریال های سال ۲۰۱۸، ولی واتسون را هم به عنوان بازیگر دارد. نتفلیکس به شدت مراقب بوده که خلاصه داستان و تصویری از این سریال پرامید لو نرود، جز این که نقش مهم قصه، مردی است که در بیمارستان روانی خوابیدن است و در رویاهای خود در جهانی فانتزی زندگی می کند. مطابق روال معمول نتفلیکس، هر ۱۰ قسمت «دیوانه»، همزمان و در تاریخ ۳۰ شهریور منتشر می شود. فعلاً خبری از تمدید این سریال جهت فصل دوم در دست نیست.

    ۸ ستاره‌ جهانی که در سال ۲۰۱۸ از سینما به تلویزیون آمدند

    جولیا رابرتز
    بازگشت به خانه
    بازیگر ۵۰ ساله برنده اسکار که در ۳۱ سال فعالیت هنری خود هیچ گاه به قاب تلویزیون نیامده بود، این روزها در حال بازی در سریال «بازگشت به خانه» هست. رابرتز در این سریال نقش روان شناسی را بازی می کند که مأموریت یافته است به یک سرباز بازگشته از جنگ، یاری کند به زندگی عادی بازگردد. او در میانه این مأموریت، درمی یابد نشانه شرکت متبوعش، کمک به نیروهای نظامی بازگشته از جنگ نیست. سریال محصول سرویس استریم آمازون پرایم است و سام اسماعیل کارگردان مصری الاصل آمریکایی، آن را کارگردانی می کند. پخش این سریال ۱۰ قسمتی که از همین حالا تولید فصل دوم آن قطعی شده است هست، از ۱۱ آبان امسال شروع خواهد شد.

    اما واتسون
    دیوانه
    دومین ستاره سریال «دیوانه»، ولی واتسون ۳۰ ساله است که با «لالا لند» و «خدمتکار» افتخارات زیادی به دست آورده هست. او که در ۱۹ سالگی یک بار در یک سریال تلویزیونی بازی کرده، از وقت شهرت در هالیوود، پرده نقره ای را ترجیح داده و حالا تحت تأثیر جاه طلبی های نتفلیکس، به دنیای سریال های تلویزیونی آمده هست. ولی واتسون در «دیوانه» نقش روان درمان گری را بازی می کند که وظیفه مواظبت از شخصیت مهم (جونا هیل) را برعهده دارد.

    احتمالاً راجع به عصر طلایی تلویزیون شنیده اید؛ دوره ای که از حدود سال ۲۰۱۳ شروع شده است و طی آن کم کم سریال های تلویزیونی خود را به عنوان مهم ترین سرگرمی نمایش

    روزنامه خراسان

    ۸ ستاره‌ جهانی که در سال ۲۰۱۸ از سینما به تلویزیون آمدند

    واژه های کلیدی: جایزه | ستاره | سریال | دیوانه | سریالی | بازیگر | بازیگری | تلویزیون | تلویزیون | بازیگران زن | برنده اسکار

    ۸ ستاره‌ جهانی که در سال ۲۰۱۸ از سینما به تلویزیون آمدند

    ۸ ستاره‌ جهانی که در سال ۲۰۱۸ از سینما به تلویزیون آمدند


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار